شنبه ، 08 ارديبهشت ماه 1403
پیام آقای مهندس ابراهیم رهنما مدیریت محترم عامل شرکت

 

سپاس و ستایش خداوند متعال را که به سبب فرصتی که به  اینجانب عطا نمود در کنار شما عزیزان قرار گرفته تا با تعامل و همفکری مضاعف با همکاران، مخاطبان و مشتریان و حمایت سهامداران محترم در این سمت جدید ایفای وظیفه نمایم.

به اعتقاد این شرکت و بنده فعالیت اقتصادی زمینه ساز توسعه یک سازمان و تبع آن پویایی کشور می­باشد و تولید، یکی از موثرترین جنبه های فعالیت اقتصادی به شمارمی­ آید باعنایت به فرموده رهبر معظم انقلاب که سال 1401 سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری نموده اند و با توجه به اینکه ایران ما یک کشور در حال توسعه می­باشد برای رسیدن به این هدف باید تلاش مضاعفی در جهت اقتصادی پایدار فراهم گردد. لذا این امر با همکاری و تعامل در جهت پیشبرد اهداف گروهی میسر خواهد شد. از آنجایی که صنایع آهن و فولاد نور یکی از شرکت­های تابعه هلدینگ فولاد متیل و یکی از سرویس سنترهای برتر این مجموعه می­باشد، در راستای رسالت از پیش تعیین شده خود و در جهت همسویی با اهداف گروه و تاکید مدیریت محترم عامل شرکت فولاد متیل براساس دو دیدگاه شفافیت و توسعه با تکیه بر دانش فنی و مهارت حرفه­ ای سرمایه های انسانی شرکت صنایع آهن و فولاد نور و با تکیه بر تجربه مشتریان خواهیم توانست با اجرای پروژه های قبلی و جدید و سرمایه گذاری­های پایدار بلند مدت در رشد و توسعه روز افزون گام برداریم.

در نهایت ایمان داریم اهداف استراتژیک و توسعه پایدار شرکت محقق خواهد شد و انگیزه این عزم راسخ، اعتلای نام شرکت صنایع آهن و فولاد نور و منافع ذینفعان و کارکنان خواهد بود.

والسلام علی من اتبع الهــدی.



تاريخ انتشار : 1401/04/08 14:33 | دسته بندی : 1 | بازدید : 3031


کلیه حقوق این پورتال متعلق به شركت صنايع آهن و فولاد نور می باشد.  |  تولید و پشتیبانی: درنیکا